Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ELCARTEL.PL
I.POSTANOWIENIA OGÓLNE
II. ZAMÓWIENIA
III. WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY
IV. PŁATNOŚCI
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
VI. REKLAMACJE
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
VIII. PRAWA AUTORSKIE
IX.NEWSLETTER
X. ZASTRZEŻENIA I POSTANOWIENIA KOŃCOWE
XI. WARUNKI KORZYSTANIA Z KUPONÓW RABATOWYCH
XII. RECYCLING
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zamówień oraz sprzedaży towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego elcartel.pl, jak również prawa i obowiązki stron, wynikające z zawarcia stosownej umowy za pośrednictwem drogi elektronicznej. Dokonując złożenia zamówienia KUPUJĄCY zobowiązany jest potwierdzić zapoznanie się z niniejszym regulaminem poprzez zaznaczenie pola typu o nazwie "Akceptacja regulaminu".
- Operatorem sklepu jest ACTIVESHOP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej ACTIV Tomasz Pacholczyk) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Graniczna 8B bud. DC2A 54-610 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000924072, REGON: 520066491, NIP: 8943173971 z kapitałem zakładowym w wysokości 1 000 000,00 zł (dalej „SPRZEDAWCA”). Pozostałe dane do kontaktu: email: biuro@activeshop.pl, tel.: 71 725 41 71.
- KUPUJĄCYM mogą być osoby fizyczne i jednostki organizacyjne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- SPRZEDAWCA świadczy drogą elektroniczną usługi związane ze składaniem zamówień on-line na oferowane towary i ich realizacją oraz usługę newsletter.
- Odbiorca treści usług świadczonych drogą elektroniczną może zrezygnować z usług świadczonych przez Operatora sklepu w każdym czasie.
- PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA jest osobą fizyczną, zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie lub mailowo.
- Wymagania techniczne niezbędne do skorzystania z usług świadczonych przez KUPUJĄCEGO to:
- a) urządzenie mobilne z dostępem do internetu,
- b) przeglądarka internetowa.
- SPRZEDAWCA w związku z możliwością przeniknięcia do systemu teleinformatycznego KUPUJĄCEGO złośliwego oprogramowania zaleca korzystanie z oprogramowania antywirusowego.
- KUPUJĄCEGO obowiązuje zakaz dostarczania SPRZEDAWCY treści o charakterze bezprawnym.
II. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia na oferowany towar przyjmowane są na stronie internetowej sklepu poprzez wypełnienie przez KUPUJĄCEGO formularza zamówienia.
- W formularzu zamówienia KUPUJĄCY, każdorazowo zobowiązany jest zamieścić następujące dane:
- a) Imię i nazwisko
- b) Adres zamieszkania
- c) Adres do korespondencji
- d) Adres poczty elektronicznej
- e) Nr telefonu
- KUPUJĄCY może dokonać rejestracji w sklepie wykorzystując odpowiedni odnośnik „Zarejestruj się” zamieszczony na stronie internetowej sklepu, co pozwala na zalogowanie się i składanie zamówień bez konieczności każdorazowego wypełniania formularza zamówienia, o którym mowa w pkt.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu poprzez sieć Internet bądź telefonicznie w dni robocze w godzinach 8.00-17.00
- Realizacja zamówień dla których podczas składania zamówienia wybrano opcje płatności: przelew lub płatność kartą - następuje po zaksięgowaniu na rachunku bankowym SPRZEDAWCY należności za zamówiony towar.
- Po złożeniu zamówienia, KUPUJĄCY otrzyma na podany w zamówieniu adres e-mailowy, informację z potwierdzeniem otrzymania zamówienia, w którym SPRZEDAWCA poinformuje KUPUJĄCEGO o wysokości należności za towar, kosztach przesyłki oraz o numerze konta bankowego, na które KUPUJĄCY wpłaca należność.
- Umowę pomiędzy KUPUJĄCYM a SPRZEDAWCĄ uważa się za skutecznie zawartą w momencie otrzymania na adres e-mailowy podany przez KUPUJĄCEGO potwierdzenia przyjęcia zamówienia wysłanego przez SPRZEDAWCĘ.
- Informacje handlowe, cenniki, opisy towarów umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy.
- Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z KUPUJĄCYM indywidualnie.
- KUPUJĄCY wyraża zgodę na fakturę elektroniczną i przesłanie jej na adres poczty elektronicznej wskazany w trakcie składania zamówienia. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z żądaniem wystawienia faktury jako dokumentu potwierdzającego zakup.
- SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć towar bez wad.
III. WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY
- Wysyłka towaru następuje w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym SPRZEDAWCY (dotyczy opcji płatności elektronicznych). W przypadku wyboru płatności za pobraniem, wysyłka jest realizowana w ciągu 48 godzin po złożeniu zamówienia.
- Koszty przesyłki pokrywa KUPUJĄCY.
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez KUPUJĄCEGO przy składaniu zamówienia, pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Czas dostawy towaru wynosi do 3 dni robocze od dnia przekazania przesyłki dostawcy w przypadku przesyłek krajowych oraz do 7 dni roboczych w przypadku przesyłek zagranicznych. Każdorazowo o kosztach transportu kupujący jest informowany w sposób jasny i wyraźny przed złożeniem zamówienia
- KUPUJĄCY ma możliwość odbioru zakupionego towaru osobiście w siedzibie firmy, po uprzednim uzgodnieniu terminu ze SPRZEDAWCĄ. Aby dokonać odbioru osobistego zamówienia KUPUJĄCY jest zobowiązany zaznaczyć w formularzu zamówienia opcję: odbiór osobisty. Odbiór osobisty towaru w siedzibie firmy jest bezpłatny.
- Dostawy towarów realizowane są tylko i wyłącznie w dni robocze.
- Zaleca się, aby KUPUJĄCY w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, braków ilościowych, niekompletności towaru mogących mieć związek z dostawą - w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej - zgłosił ten fakt w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki SPRZEDAJĄCEMU za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@163.com.pl oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio wybranej przez niego firmie kurierskiej.
- W przypadku KUPUJĄCEGO niebędącego konsumentem lub niebędącego przedsiębiorcą na prawach konsumenta, brak zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności towaru w terminie 3 od dnia dostarczenia towaru na adres wskazany przez KUPUJĄCEGO, uznaje się za równoważny z oświadczeniem KUPUJĄCEGO o odebraniu towaru bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń w powyższym zakresie.
- SPRZEDAWCA oświadcza, że dokłada wszelkiej staranności, aby koszty dostawy określone na stronie zamówienia w sklepie internetowym odpowiadały rzeczywistym kosztom, jakkolwiek ze względu na różnorodność asortymentu, ilość zamówionego towaru, cechy i gabaryty niektórych towarów rzeczywiste koszty dostawy mogą się różnić od od wysokości tych kosztów określonych na stronie zamówienia. Stąd SPRZEDAWCA zobowiązuje się niezwłocznie poinformować KUPUJĄCEGO o rzeczywistych kosztach dostawy jeszcze przed zawarciem umowy. W takiej sytuacji realizacja zamówienia następuje po akceptacji przez KUPUJĄCEGO rzeczywistych kosztów dostawy.
IV PŁATNOŚCI
- Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena z chwili realizacji zamówienia przez SPRZEDAWCĘ.
- Formy płatności akceptowane przez SPRZEDAWCĘ to:
- a) przelew na konto - dokonanie przelewu w kwocie równej wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki na rachunek bankowy SPRZEDAWCY;
- b) gotówka za pobraniem w kwocie równej wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki - realizowana przez kuriera przy odbiorze przesyłki;
- c) gotówka w kwocie równej wartości zamówienia przy odbiorze osobistym towaru w siedzibie firmy;
- d) następujące karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- O formie płatności przy składaniu zamówienia decyduje KUPUJĄCY.
- Dane SPRZEDAWCY i nr konta do wykonywania przelewów za zamówione towary każdorazowo przesyłane będą KUPUJĄCEMU po skutecznym zakończeniu transakcji w sklepie activeshop.pl.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- KUPUJĄCY może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez KUPUJĄCEGO lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Jeżeli KUPUJĄCY w ramach jednego zamówienia dokonał zakupu wielu rzeczy, które zostały dostarczone osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia otrzymania ostatniej rzeczy, partii lub części. Po upływie wskazanego terminu KUPUJĄCY traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KUPUJĄCEMU w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827), m.in. w odniesieniu do umów, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Aby odstąpić od umowy, KUPUJĄCY powinien przesłać na adres SPRZEDAWCY lub adres poczty elektronicznej pisemne oświadczenie o odstąpieniu, np. w formie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy (formularz odstąpienia od umowy) lub formularza stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2014 r., poz. 827). O zachowaniu terminu odstąpienia decyduje data stempla pocztowego. Adres SPRZEDAWCY, na który należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu i zwrócić towar: ACTIVESHOP Sp. z o.o., ul. Graniczna 8B, budynek DC2A, 54-610 Wrocław.
Formularz odstąpienia od umowy <--- Pobierz
- KUPUJĄCY zobowiązany jest zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Koszty zwrotu rzeczy, ponosi KUPUJĄCY. Jeżeli rzecz nie może być wysłana w zwykłym trybie pocztą, KUPUJĄCY ponosi koszty związane z wybranym sposobem zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia przez KUPUJĄCEGO od umowy SPRZEDAWCA zwróci wszystkie otrzymane od KUPUJĄCEGO płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KUPUJĄCEGO sposobu dostarczenia rzeczy innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy oferowany przez SPRZEDAWCĘ. Zwrot wpłaconej kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru lub dostarczenia przez KUPUJĄCEGO dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto z którego dokonywana była płatność on–line lub na konto wskazane przez KUPUJĄCEGO w formularzu odstąpienia od umowy.
- Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do KUPUJĄCEGO nie będącego konsumentem oraz nie będącego PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA.
VI. REKLAMACJE
- SPRZEDAWCA odpowiada względem KUPUJĄCEGO za wady rzeczy według reguł określonych w Kodeksie cywilnym.
- Towar reklamowany należy odesłać na adres SPRZEDAWCY wraz opisem wady i okolicznościami jej ujawnienia oraz żądaniem KUPUJĄCEGO.
- KUPUJĄCY może zadać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę KUPUJĄCY może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi SPRZEDAWCA w razie uwzględnienia reklamacji. Sposób odesłania reklamowanego towaru określa SPRZEDAWCA.
- Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania przez SPRZEDAWCĘ. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do KUPUJĄCEGO wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi wobec KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami. Podmiotom tym SPRZEDAWCA udzieli gwarancji na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.
- W przypadku sprzedaży rzeczy używanych odpowiedzialność SPRZEDAWCY wobec KUPUJĄCEGO będącego konsumentem oraz będącego przedsiębiorcą na prawach konsumenta ogranicza się do 1 roku od dnia wydania towaru KUPUJĄCEMU.
- W przypadku sprzedaży rzeczy w ramach outletu KUPUJĄCY jest informowany o wadach towaru, a SPRZEDAWCA jest w zakresie ujawnionych wad zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane rejestrowe i kontaktowe wskazuje punkt I.1.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
- Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży lub zawarcia umowy na subskrypcje newslettera przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania):
- koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
- państwa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe Kupującego mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, w celu marketingu produktów i usług własnych, a także zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej realizacji. Podanie danych osobowych do subskrypcji newslettera jest również dobrowolne, ale konieczne do prawidłowej wysyłki newslettera.
- Administrator oświadcza, że dane osobowe Kupującego mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, instytucjom finansowym udzielającym kredytu na zakup towarów lub leasing, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy, podmiotom świadczącym usługi prawne i w zakresie dochodzenia należności oraz podmiotowi realizującemu wysyłkę wiadomości SMS o stanie zamówienia.
- Dane osobowe Kupującego są przechowywane przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Kupującego (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych (np. newsletter) i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu, do chwili wniesienia sprzeciwu lub rezygnacji z newslettera.
- Kupującemu lub Subskrybentowi newslettera przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Kupującemu lub Subskrybentowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
- Pozostałe informację dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej pod tym linkiem: https://activeshop.com.pl/polityka-prywatnosci.
VIII. PRAWA AUTORSKIE
- Treść stron internetowych SPRZEDAWCY wymienionych w punkcie I podpunkt 1, chroniona jest prawem autorskim i nie może być modyfikowana, zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana, zgodnie z "Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r", chyba że SPRZEDAWCA wyrazi na to pisemną zgodę.
- Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga, znajdujące się na stronach sklepu, należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
IX. NEWSLETTER
- SPRZEDAWCA za zgodą Subskrybenta może wysyłać na jego adres drogą elektroniczną bezpłatny biuletyn informacyjny (tzw. newsletter).
- Celem rozsyłania newsletter-a jest przekazywanie Subskrybentom informacji o promocjach, nowościach i szkoleniach organizowanych przez SPRZEDAWCĘ, w tym informacji marketingowych związanych z wykonywaną przez SPRZEDAWCĘ działalnością gospodarczą.
- Subskrypcji newsletter-a można dokonać na stronie sklepu podając adres e-mail Subskrybenta.
- Subskrybent może w każdej chwili zmienić adres, na który ma być przesyłany newsletter lub zrezygnować z jego subskrypcji poprzez kliknięcie zawartego w nim linku „wypisz się” lub poprzez wysłanie rezygnacji lub informacji o zmianie adresu pod adres: biuro@activeshop.pl.
- Rozpoczęcie subskrypcji newsletter-a jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu i z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami RODO w celu prawidłowego przesyłania newslettera.
- SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo zaprzestania wysyłania newsletter po uprzednim powiadomieniu o tym użytkownika, bez podania przyczyny.
X. ZASTRZEŻENIA I POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin sklepu internetowego activeshop.pl jest powszechnie dostępny na stronie activeshop.pl i KUPUJĄCY może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.
- W sprawach związanych z realizacją zamówienia KUPUJĄCY może kontaktować się ze SPRZEDAWCĄ za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres: biuro@activeshop.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 71 725 41 71.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
- Prawem właściwym dla umowy sprzedaży jest prawo polskie. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez KUPUJĄCEGO oraz SPRZEDAWCĘ. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez KUPUJĄCEGO zamówienia. Przepis ten nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
- Wszelkie spory powstałe na gruncie wykonywania umowy sprzedaży rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby SPRZEDAWCY. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do umowy zawartej z KUPUJĄCYM będącym konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- KUPUJĄCY będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
XI. WARUNKI KORZYSTANIA Z KUPONÓW RABATOWYCH ORAZ PROMOCJI
- Kupony rabatowe nie łączą się z produktami w promocji. Jeśli do koszyka zostanie dodany produkt nie objęty promocją oraz produkt będący w promocji, obniżce cenowej zostanie poddany ten pierwszy.
- Kupony rabatowe nie obejmują kosztów dostawy.
- Kupony rabatowe są jednorazowego użytku, za wyjątkiem kuponów, które posiadają informację o wielokrotnym użytku, przeznaczone dla klientów detalicznych, jeśli nie określono inaczej.
- Ważność kodów rabatowych podawana jest wraz z kuponem. Jeśli na kuponie nie określono daty ważności to jest ona nie dłuższa niż 30 dni za wyjątkiem kuponów określonych w punkcie 5.
- Kupony specjalne : PROMO2015 -10% od ceny detalicznej - ważny do 30.11.2015, SYIS15 -10% od ceny detalicznej - ważny do 31.12.2016, W10 - ważny do 30.04.2017, D10 - ważny do 30.04.2017, MC10 - ważny do 31.10.2016, B10 - ważny do 30.04.2017, MP10 - ważny do 30.04.2017
- Oferta "Darmowa Dostawa" obejmuje zamówienia złożone i zrealizowane najpóźniej do 28.02.2017. Skierowana do klientów detalicznych oraz gabinetowych. Minimalna kwota zamówienia 100 zł brutto. W przypadku nie osiągnięcia kwoty minimalnej koszty transportu zostaną naliczone wg. obowiązującego cennika. Firma ACTIV zastrzega sobie możliwość zakończenia oferty przed wskazanym terminem bez podawania przyczyny.
- Oferta "Black Friday" obejmuje zamówienia złożone od godziny 8.30 dnia 24.11.2017 do godziny 23.59 dnia 26.11.2017. Skierowana do klientów detalicznych. Nie łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki 13% od ceny regularnej.
- Oferta promocyjna "Urodziny Szefa" obejmuje zamówienia złożone od godziny 9.00 dnia 23.08.2018 do godziny 23.59 dnia 26.08.2018. Realizacja zamówienia musi nastąpić najpóżniej do 31.08.2018. Nie łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki 13 % od ceny regularnej. Po 31.08.2018 zamówienia nie zrealizowana zostaną anulowane.
- Oferta "Darmowa Dostawa Wrzesień" obejmuje zamówienia złożone do 30.09.2018 i zrealizowane najpóźniej do 03.10.2018. Skierowana do klientów detalicznych oraz gabinetowych. Minimalna kwota zamówienia 100 zł brutto. W przypadku nie osiągnięcia kwoty minimalnej koszty transportu zostaną naliczone wg. obowiązującego cennika. Firma ACTIV zastrzega sobie możliwość zakończenia oferty przed wskazanym terminem bez podawania przyczyny.
- Oferta promocyjna "Urodziny Szefa" obejmuje zamówienia złożone od godziny 8.15 dnia 23.08.2019 do godziny 23.59 dnia 25.08.2019. Realizacja zamówienia musi nastąpić najpóżniej do 30.08.2019. Nie łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki 13 % od ceny regularnej. Po 30.08.2019 zamówienia nie zrealizowane zostaną anulowane.
- Oferta promocyjna "Halloween15" obejmuje zamówienia złożone do godziny 23.59 dnia 03.11.2021. Realizacja zamówienia musi nastąpić najpóżniej do 05.11.2021. Nie łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki 15 % od ceny regularnej. Po 05.11.2021 zamówienia nie zrealizowane zostaną anulowane.
- Oferta promocyjna "Black Friday" obejmuje zamówienia złożone do godziny 23.59 dnia 29.11.2021.Realizacja zamówienia musi nastąpić najpóżniej do 30.11.2021. Łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki w zależności od grupy towarowej oraz grupy klienta. Po 01.12.2021 zamówienia nie zrealizowane zostaną anulowane.
- Oferta promocyjna "Christmas Sale" obejmuje zamówienia złożone do 23.12.2021.Realizacja zamówienia musi nastąpić najpóżniej do 28.12.2021. Łączy się z produktami w promocji. Wartość zniżki w zależności od grupy towarowej oraz grupy klienta. Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Po 28.12.2021 zamówienia nie zrealizowane zostaną anulowane.
XII. RECYCLING
"Zgodnie z ustawą z dnia 23.10.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015, poz. 1688):
- SPRZEDAWCA zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany (koszt dostarczenia zużytego sprzętu do placówki SPRZEDAWCY ponosi KUPUJĄCY),
- Sprzedawca, dostarczając KUPUJĄCEMU sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony."
